اموال و دارایی های ثابت

    اطلاعات دقیق اموال و داراییهای ثابت، محاسبه استهلاک، مخارج سرمایه ای و مواردی از این قبیل برای هر شرکت یا سازمانی ارزشمند است. همچنین امکان صورت برداری اموال، مغایرت گیری و رفع مغایرت های موجود نیز قطعا برای هر سازمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
    نرم افزار اموال گروه مهندسی آی کن با مکانیزه کردن کلیه موارد ذکر شده، ایجاد گزارشات لحظه ای از وضعیت داراییهای ثابت سازمان را میسر می سازد.

    سیستم اموال و دارائی های ثابت گروه مهندسی آی­ کن دارای طراحی ماژولار می باشد. مشخصات کلی این نرم افزار در بخش بندی های زیر ارائه می گردد:

    • ویژگی های کلی سیستـم امـوال و دارائی ثابت:

    ۱۰- تعریف و دسته بندی اموال در هر قسمت سازمان با اطلاعات کامل (سریال،نوع استهلاک،قیمت خرید و………)

    ۱۱- تعریف مراکز هزینه که اموال به آنها اختصاص داده می شود

    ۱۲- محل استقرار اموال در هریک از مراکز هزینه

    ۱۳- ثبت فروش و تعمیرات اموال که باعث افزایش یا کاهش ارزش آن می شود

    ۱۴- ثبت تحویل و تحول اموال

    ۱۵- محاسبه استهلاک اموال به صورت اتوماتیک

    ۱۶- انواع گزارشات جمع داری و انواع گزارشات استهلاک و …

    ۱- تعریف سطوح دوره اموال تا n سطح

    ۲- تعریف طول کد تا ۹ رقم

    ۳- تعیین محاسبه استهلاک از حداقل تعداد روز مانده درماه

    ۴- تعریف واحدهای اندازه گیری

    ۵- تعریف شناسنامه اموال طبق تشخیص جمع دار

    ۶- ورود مشخصات شناسنامه ای اموال

    ۷- تعریف اطلاعات عمومی اموال

    ۸- تعریف سر فصل های حسابداری که با اموال در ارتباط هستند.

    ۹- تعریف لیست پرسنلی که اموال به آنها تحویل داده می شود.

    اموال ، دارایی ، نرم افزار اموال ، سیستم اموال ، اموال دولتی ، مولد سازی اموال ، اموال و دارایی ثابت ، مدیریت اموال

    • ویژگی­ های کلی سیستم ­های مالی و منابع انسانی:

    کلیه سیستم­ها با قابلیت ­های ذیل پیاده ­سازی شده ­اند:

    • ارتباط با سایر نرم افزارها مخصوصا سازمان الکترونیکی آی کن
    • ارتباط با سایر نرم افزارها با استفاده از پروتکل های استاندارد Web Service
    • ارائه خدمات مداوم
    • رعایت استقلال کامل لایه ­های نمایش، بانک­ اطلاعاتی، Business rules
    • استفاده از محیط و زبان های شی گرا
    • استفاده از ابزارهای نوین و استاندارد در طراحی و توسعه نرم­ افزار
    • قابلیت استفاده از نرم ­افزار کاربردی به صورت متمرکز و غیر متمرکز
    • دارای HELP الکترونیکی
    • راهنمای کاربران در هر بخش به صورت نیز الکترونیکی با قابلیت چاپ فراهم شده است
    • استفاده از ابزارهای گزارش­ ساز پیشرفته با ارائه نمودارهای گرافیکی
    • قابلیت اخذ گزارشات بصورت Drill Down
    • قابلیت تهیه خروجی گزارشات با فرمت­های مختلف (از قبیــل CSV,XLS ,XML ,PDF, MS WORD DOC و…)
    • عدم افت کارائی سیستم در تهیه گزارشات هم­زمان و یا Query های هم­زمان
    • عدم امکان ثبت اطلاعات غیر معتبر در سیستم
    • رعایت مسائل امنیتی در سطوح مختلف جهت دسترسی کاربران به سیستم
    • قابلیت تهیه نسخ پشتیبان به صورت اتوماتیک و بر روی رسانه های مختلف
    • پشتیبانی از ورود اطلاعات فارسی و انگلیسی
    • امکان پردازش اطلاعات در تقویم­ های متفاوت (شمسی و میلادی)
    • قابلیت تغییر رمز ورود کاربران
    • قابلیت اخذ گزارش های متنوع آماری ترکیبی از اطلاعات متمرکز و از کل به جز
    • قابلیت جستجوی دینامیک بر اساس فیلدهای مختلف
    • قابلیت ردیابی عملیات انجام شده توسط کاربران با تمام جزییات و اتفاقات روی یک رکورد
    • امکان تخصیص سطوح دسترسی به صورت گروهی و انفرادی
    • قابلیت تعریف دسترسی به اشخاص جهت عمل معین
    • اجرای چندین ماژول به صورت همزمان بدون محدودیت
    • قابلیت بروز رسانی توسط نرم افزار جداگانه که در اختیار کاربر قرار می­گیرد