شرایط ویژه فروش اقساطی

    شرایط فروش اقساطی با چک شخصی یا کارمندی بدون نیاز به ضامن ..!

    پرداخت یک سوم مبلغ خرید به عنوان پیش پرداخت / اقساط تا سقف 12 ماه

    برای استفاده از شرایط اقساطی کافیست مراحل ساده زیر را انجام دهید ( بصورت خلاصه ) ::
    1) دریافت پرینت حساب و ارسال جهت استعلام
    2) بررسی پرینت حساب و مدارک مشتری
    3) ارسال یا تحویل کالای مورد نظر مشتری

    مدارک مورد نیاز جهت استعلام :
    کارمند : پرینت 3 ماه از آخرین گردش حساب جاری ( به همراه مهر ) + فیش حقوقی به همراه مهر و کپی کارت ملی
    کاسب ( آزاد ) : پرینت 6 ماه از آخرین گردش حساب جاری ( به همراه مهر ) و کپی کارت ملی
    نحوه ارسال مدارک جهت استعلام و بررسی :
    1 – از ” مدارک مورد نیاز جهت استعلام ” تصویر تهیه کنید.
    2- ارسال مدارک به ایمیل شرکت Info@NGRA.ir
    3- جهت راحتی شما کاربران عزیز میتوانید از طریق تلگرام نیز مدارک خود را جهت بررسی به شماره فوق ارسال نمایید : 09190321129

    مدارک مورد نیاز دریافت سفارش و محصول :
    کارمند :
    پرینت 3 ماه از آخرین گردش حساب جاری ( به همراه مهر ) + چک جهت صدور چک بازپرداخت اقساط
    آخرین فیش حقوقی به همراه مهر مرکز مربوطه .
    کارت ملی ( زمان تحویل کالا کپی کارت ملی دریافت میگردد )
    ارائه قبض آدرس دار محل سکونت ( آب ، برق ، گاز یا تلفن )
    فرم قرارداد خرید اقساطی

    تبصره : کارمندانی که حقوقشان به حساب جاری واریز میشود پرینت 2 ماهه به همراه مهر بانک کفایت میکند .
    نکته در باره فرم خرید اقساطی : در قسمت مشخصات ضامن شخصی است که چک های بازپرداخت اقساط را صادر میکند.

    کاسب ( چک آزاد ) :
    پرینت 6 ماه از آخرین گردش حساب جاری ( به همراه مهر ) + دسته چک جهت صدور چک بازپرداخت اقساط
    کارت ملی ( زمان تحویل کالا کپی کارت ملی دریافت میگردد )
    ارائه قبض آدرس دار محل سکونت یا محل کار ( آب ، برق ، گاز یا تلفن )
    فرم قرارداد خرید اقساطی ، جهت دانلود اینجا کلیک کنید
    نکته در باره فرم خرید اقساطی : در قسمت مشخصات ضامن شخصی است که چک های بازپرداخت اقساط را صادر میکند.

    نحوه ارسال اصل مدارک جهت دریافت کالا ( در صورت تایید شدن مدارک پس از استعلام ) :

    a)مشتریان محترم البرز:
    1- آماده کردن اصل مدارک درخواستی مطابق با شغل ( کارمند یا آزاد )
    2- ثبت سفارش محصول درخواستی با بخش فروش اقساطی بصورت تلفنی و دریافت شماره سفارش
    3- واریز پیش پرداخت محاسبه شده توسط نرم افزار محاسبه گرد به یکی از حساب های شرکت
    4- با همراه داشتن فیش یا رسید واریز پیش پرداخت ، اصل مدارک و شماره سفارش به آدرس اعلام شده در پاسخ استعلام حساب مراجعه کنید و محصول خود را دریافت کنید.

    b ) مشتریان محترم شهرستان :
    1- آماده کردن اصل مدارک درخواستی مطابق با شغل ( کارمند یا آزاد )
    2- ثبت سفارش محصول درخواستی با بخش فروش اقساطی بصورت تلفنی و دریافت شماره سفارش
    3- واریز پیش پرداخت محاسبه شده توسط نرم افزار محاسبه گرد به یکی از حساب های شرکت
    4-  فیش یا رسید واریز پیش پرداخت ، اصل مدارک و شماره سفارش به آدرس اعلام شده را به آدرس اعلام شده در پاسخ استعلام پست کنید.
    5- پس از دریافت اصل مدارک ارسال شده توسط شما محصول مورد نظر برای شما پست میگردد.

    نرم افزارمحاسبه گر :
    جهت سهولت در کار نرم افزار محاسبه گر تهیه شده است .(برای دانلود نرم افزار محاسبه گر اینجا را کلیک کنید.)

    نکات قابل توجه :
    1) در صورتی که گردش حساب شما در بازه زمانی 6 ماهه پایین میباشد میتوانید گردش حساب یکساله ارسال نمایید.
    2) به دلیل این که مشتریان تعداد چک کمتری ارائه دهند میتوانند به ازای هر دوماه یک فقره چک ارائه نمایند که میتوانند جهت موعد سر رسید چکها با حسابداری هماهنگ نمایند .